Організація дистанційної освіти

Однією із головних задач закладів освіти під час карантину – організація освітнього процесу дистанційно із можливостю зворотного зв’язку зі здобувачами освіти.

Для вирішення цієї проблеми в місті Харкові застосовуються:

1. Використання он-лайн класів для організації дистанційного навчання, зокрема:

· Google Classroom, як один із головних осередків для впровадження дистанційної освіти;

· Microsoft Team

2. Використання хмарних технологій

· Ті школи які не використовують Google Classroom або Microsoft Team використовують Google додатки, а саме:

a. Пошта,

b. Групи (для швидкого оповіщення учнів класу, потоку),

c. Календар (з оповіщенням учням та вчителям про заплановані події)

d. Диск, на якому розміщуються завдання від вчителя, та можливість користуватись Документи (сумісна робота з текстовими документами), Таблиці, Форми (тести, анкетування)

e. Чат

f. Hangouts (спілкування в реальному часі за допомогою відео, аудіо та тексту, як у Скайпі, створення груп, можливість підключатись до спілкування багатьом користувачам)

g. Youtube (створення прямих ефірів, з можливістю спілкування в чаті).

3. Використання он-лайн дошок для освітнього процесу https://padlet.com/ (наприклад, Дистанційна освіта – фізика, Харківська гімназія #6 "Маріїнська гімназія “https://padlet.com/IrynaPohorila/physics2020?fbclid=IwAR1gQjww-9KAtTEa4roMaO29EaQgNUv1iiUC2lq05LFfiOufuUmwvpuf9f4)

4. Використання мобільних та десктопних месенджерів для організації зворотного зв’язку:

· Viber

· Skype

· Telegram

· Facebook

· WhatsApp

· Тощо

5. Проведення відеоконференцій за допомогою сервісів:

· Zoom (організація відеоконференцій, прямих трансляцій в безкоштовній версії від 3-х до 40 учасників протягом 40 хвилин)

· Skype для індивідуальних відеозв’язків або для групи учнів (до 10 користувачів)

· Skype for Business (без обмежень кількості користувачів)

· Youtube (створення прямих ефірів, з можливістю спілкування в чаті – без обмежень)

· Hangouts для індивідуальних відеозв’язків або для групи учнів (до 10 користувачів, спілкування в реальному часі за допомогою відео)

· Прямі трансляції у Facebook та в інших соціальних мережах (Instagram, Twitter)

6. робота з платформами Kahoot, Quzizz, IDroo, Miro, LearningApps – для створення інтерактивних тестів, вікторин, різноманітних завдань.

7. Використання mozaBook та MozaWeb (надали всім бажаючим безкоштовний доступ до всіх матеріалів на час карантину)

8. Використання українських масових відкритих курсів Prometheus, ЕдЕра, iLearn

Кiлькiсть переглядiв: 196